울산대학교 | 천면중교수
본문바로가기
ender

LECTURE

Marketing Information Management

Course Introduction
작성자 관리자 작성일 2009-06-28 조회수 704

1. Course Introduction

2. Food for Thought

(01) 매일경제, "좋은 습관은 모든 성공의 열쇠 ... 성공습관 7선", 2016. 3. 22.

(02) 매일경제, "좋은 습관의 비밀 ... '시간' 아닌 '횟수'에 투자하라", 2019. 10. 10.

(03) 매일경제, "타인 소리에 흔들리지 말고 무소의 뿔처럼 혼자서 가라", 2015. 3. 27.

(04) The Secret to You.

3. References:

(01) IT Acronyms

(02) Kumar & Reinartz, Customer Relationship Management: Concept, Strategy, and Tools, 3rd Edition, Springer, 2018. (Click)

(03) Armstrong, M. "Marketing Management", A Handbook of Management Techniques, 3rd Edition, 2006.

(04) Lecture Notes (제01장~제10장)